Ε: Κύριε, ποιος θα είναι ο ρόλος των δασκάλων στην Εποχή του Υδροχόου?
Α: Τιμιότητα. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Να είστε ακέραιοι, ευθείς, ειλικρινείς. Ένας δάσκαλος πρέπει να εκπέμπει έναν ακτινοβόλο ψυχισμό και αυτή του η αλήθεια, για την οποία κάνει την πρακτική του, πρέπει να ακτινοβολεί. Ο δάσκαλος δεν είναι για να μας παραμυθιάζει, αν και μπορεί να του αρέσει να εντυπωσιάζει τους ανθρώπους. Ο δάσκαλος είναι δάσκαλος. (9/22/02)
Ε: Πως διατηρεί ισορροπία ο δάσκαλος ?
Α: Στον κόσμο της απεραντοσύνης , ο δάσκαλος ανήκει σε αυτή τη ροή, του απείρου, της απεραντοσύνης. Δεν είναι κάποιος χαζός που χάθηκε μέσα στην ομορφιά, τη γοητεία και το χρήμα. Δεν μπορείς να δελεάσεις έναν δάσκαλο. Ας το θέσουμε απλά: Δεν είναι ένα ψάρι έτοιμο να το πιάσουν. (9/22/02)
Ε: Μπορεί ο καθένας να είναι δάσκαλος?
Α: Δάσκαλος είναι αυτός που ζει , προβάλει, και έχει δύναμη μέσα από την δική του καθαρότητα και ευσέβεια. Το μοίρασμα αυτής της καθαρότητας είναι το μοίρασμα της ευσέβειας. Δεν υπάρχει τίποτα προσωπικό μέσα σε αυτό. Ως δάσκαλοι της Κουνταλίνι Γιόγκα δίνουμε έναν όρκο : ‘Δεν είμαι γυναίκα. Δεν είμαι άντρας. Δεν είμαι ο εαυτός μου. Δεν είμαι πρόσωπο. Είμαι Δάσκαλος’. (Aquarian Times, Spring 2004)
Ε: Τι συμβαίνει όταν εστιάζουμε στην άκρη της μύτης?
Α: Με τα μάτια 9/10 κλειστά, συγκεντρώνεστε στην άκρη της μύτης. Μετά από λίγο θα νιώσετε μια τεράστια, αίσθηση βάρους στο μετωπιαίο λοβό . Ο μετωπιαίος λοβός ελέγχει την προσωπικότητα σας, το χαρακτήρα. Μετά από μεγάλο διάστημα καθημερινής πρακτικής, η αίσθηση θα είναι πιο ελαφριά και θα αρχίσει να δυναμώνει η θεμελιώδης βάση της προσωπικότητας σας.
Μετάφραση: Σοφία Navjiwan